KONKURS NA LOGO SZKOLNEGO SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO!
REGULAMIN KONKURSU
Organizatorem konkursu na opracowanie logo jest Szkolny Samorząd Uczniowski.
Cel i przedmiot konkursu
- Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkolnego Samorządu Uczniowskiego
- Logo wykorzystywane będzie do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
Warunki uczestnictwa w konkursie
- Konkurs trwa do 30.09.2021r.
- W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
- Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie.
- Prace konkursowe należy składać do opiekunek Samorządu p. Jolanty Tworek i p. Patrycji Krakowiak.
- Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
- Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej nr 10 im. Janusza Korczaka w Tarnobrzegu.
Forma prezentacji pracy konkursowej
- Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
- Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami:
- być czytelne i łatwe do zapamiętania,
- być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły (np. zastosowanie kolorów szkoły …)
- wzbudzać pozytywne emocje,
- logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
- Format pracy – kartka 15 x 15 cm. ( mile widziany projekt tondo czyli kompozycja w kole)
Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
3) czytelność i funkcjonalność projektu,
4) estetyka wykonania projektu.
Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!
Organizatorzy