REGULAMIN KONKURSU

Organizatorem konkursu na opracowanie logo jest Szkolny Samorząd Uczniowski.

Cel i przedmiot konkursu

    1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkolnego Samorządu Uczniowskiego
    2. Logo wykorzystywane będzie do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.

Warunki uczestnictwa w konkursie

  1. Konkurs trwa do 30.09.2021r.
  2. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu.
  3. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie.
  4. Prace konkursowe należy składać do opiekunek Samorządu p. Jolanty Tworek i p. Patrycji Krakowiak.
  5. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
  6. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej nr 10 im. Janusza Korczaka w Tarnobrzegu.

Forma prezentacji pracy konkursowej

  1. Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
  2. Logo powinno charakteryzować się następującymi cechami:
    • być czytelne i łatwe do zapamiętania,
    • być łatwo identyfikowane dla naszej szkoły (np. zastosowanie kolorów szkoły …)
    • wzbudzać pozytywne emocje,
    • logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
    • Format pracy – kartka 15 x 15 cm. ( mile widziany projekt tondo czyli kompozycja w kole) 

Kryteria oceny prac konkursowych

Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:

1) zgodność projektu z danymi naszej szkoły,

2) oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,

3) czytelność i funkcjonalność projektu,

4) estetyka wykonania projektu.

Życzymy wszystkim ciekawych pomysłów!

Organizatorzy